Sieć Auchan rozpoczęła testy działów z używaną odzieżą w pięciu swoich hipermarketach we Francji - donosi "Le Parisien".
Koncept rozwijany jest we współpracy z firmą Patatam, wyspecjalizowaną w sprzedaży internetowej ubrań second-handowych. Spółka działa w tym obszarze od 2013 r. i posiada we Francji, w pobliżu Bayonne magazyn o powierzchni 3 tys. mkw.
Testy w hipermarketach Auchan potrwają trzy miesiące. Na razie obejmą pięć sklepów, w Roncq (Nord), Melun (Seine-et-Marne), Hirson (Aisne), Marsylii (Bouches-du-Rhône) i Bordeaux-Mériadeck (Gironde), ale jeśli wypadną pomyślnie, należy się spodziewać szerszego roll-outu konceptu.
Warto zauważyć, że sprzedażą używanej odzieży zajmuje się już sieć sklepów z ubraniami Kiabi, która należy do tego samego właściciela, co Auchan (Stowarzyszenie Rodziny Mulliez).
Według "Le Parisien", rynek odzieży używanej w samej tylko Francji jest warty ok. 6 mld euro. Aż 40 proc. sprzedaży w tym segmencie generowane jest przez internet.

 

Informacja ze strony: www.wiadomoscihandlowe.pl

Promocje, zniżki, rabaty.

Komisja Krajowa

European Sunday Alliance

Region Mazowsze

UNI Global Union

Tysol

Zdjęcia

Back to top